Food truck dla oceanów, czyli akcja Frosty
  • 0
  • 4
19.09.2019

Food truck dla oceanów, czyli akcja Frosty

Marka mrożonek i paluszków rybnych Frosta wyprawiła w drogę food trucka, w którym zbierała środki na rzecz organizacji czyszczącej ze śmieci oceany. Pojazd pojawił się w Poznaniu i Warszawie.

Aby zwrócić uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie akwenów morskich oraz plaż, marka przygotowała akcję „Food Truck Hot & Cold by Frosta for the Oceans”. 14 września pojazd zawitał w Poznaniu na Nocnym Targu Towarzyskim, a 15 września na Warszawskim Festiwalu Konesera.

W food trucku można było skosztować:

  • burgerów ze złotymi paluszkami rybnymi,
  • mexican chicken burrito z musem z czerwonej fasoli i serem,
  • vegetable curry z tortillą.

Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans, zajmującej się ochroną mórz i oceanów.

Podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera Frostę wspierali influencerzy: Olga Frycz oraz Modny Tata. Obydwoje wpisują się w wartości wyznawane przez markę. Zwracają uwagę na swoje wybory zarówno żywieniowe, jak i zakupowe, są świadomi zmian zachodzących w środowisku i chętnie angażują się w działania na jego rzecz.

Celowo wybrani zostali przedstawiciele dwóch płci. Przeprowadzone przez markę badania udowodniły, że kuchnią w polskich domach zajmują się nie tylko kobiety. Wyniki badań zainspirowały Frostę do uruchomienia konkursu „Superbohater w kuchni”. Zaangażowani w niego zostali:

  • Podziarany Tata, chętnie gotujący i znany w blogosferze z licznych tatuaży,
  • Natalia Gacka, mistrzyni świata body fitness – w jej domu przygotowaniem potraw zajmuje się przeważnie mąż.

Pomysł i organizacja wydarzenia: LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.

  • 4

Event marki Frosta z dobroczynnym celem w tle

 

19 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2019

Rynek handlowy w aglomeracjach po pierwszej połowie 2019 r. Analiza firmy Colliers International

Rynek centrów handlowych w największych polskich aglomeracjach jest dojrzały i dobrze rozwinięty. Około 10 mln konsumentów o rocznej sile nabywczej bliskiej 410 mld zł ma duże możliwości wyboru lokalizacji, oferty i formatu obiektu, w którym robi zakupy. Na koniec czerwca 2019 r. w ośmiu największych ośrodkach miejskich działało 215 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu 6,7 mln m2.