0 5 0 0 0 18.01.2019Olympus we Wrocławiu uruchomi wystawę będącą fotograficznym placem zabawOd 15 lutego do 10 marca w starej zajezdni tramwajowej Dąbie we Wrocławiu będzie można zobaczyć wystawę „Perspective Playground” Olympusa. Na ponad 2 tys. m2 entuzjaści fotografii i zawodowcy będą mogli wejść w świat optyki i sztuki audiowizualnej.
0 0 0 0 0 17.01.2019Walka Instagrama z fałszywymi followersami na razie bez większych efektówPod presją ze strony reklamodawców Instagram pod koniec listopada wypowiedział wojnę nieautentycznym followersom. Najnowsze dane Points North Group pokazują jednak, że przyniosło to mizerne efekty.
0 1 0 0 0 17.01.2019McDonald’s w warszawskiej CepeliiJedno z najbardziej charakterystycznych miejsc w ścisłym centrum Warszawy zmieni się w lokal McDonald’s. Modernistyczny pawilon Cepelii zostanie gruntownie przebudowany. Jak zapewnia marka – z poszanowaniem okolicznego krajobrazu miejskiego.
1 2 0 0 0 17.01.2019Metallica z własną marką piwaZespół Metallica nawiązał współpracę z rzemieślniczym browarem Stone Brewing. W efekcie powstało piwo o nazwie Enter Night Pils.
0 1 0 0 0 17.01.2019„To będzie mój rok!” – kampania promująca Rok Stanisława MoniuszkiUchwałą Sejmu RP rok 2019 został ustanowiony Rokiem Stanisława Moniuszki. W związku z tym na zlecenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej ruszyła kampania pod hasłem „To będzie mój rok!”.
0 0 0 0 0 17.01.2019Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów oraz powołania do życia polskiego JIC15 stycznia odbyło się spotkanie poświęcone analizie uwag do założeń realizacyjnych badania pilotażowego mediów elektronicznych. IAA Polska oraz SAR zebrały te uwagi od poszczególnych grup interesariuszy. Aktualnie wyłaniają oni swoich reprezentantów do prac w zespołach opiniujących założenia metodologiczne przyszłego badania oraz projekt statutu Joint Industry Committee poświęconego badaniom mediowym.
0 0 0 0 0 17.01.2019Asystent Google po polskuGoogle udostępnił swojego asystenta głosowego w języku polskim. Umożliwi to wydawanie komend i uruchamianie usług bez znajomości języka angielskiego.
3 0 0 0 0 17.01.2019Reklama Amazona na czele globalnej rocznej listy YouTube Ads LeaderboardYouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 minut. Otrzymały milion łapek w górę. Zwycięskie wideo Amazona polubiły 232 tys. osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło się także w europejskim zestawieniu. Serca użytkowników z każdego zakątka globu podbiły spoty Nike, Turkish Airlines czy „Clash of Clans”.
1 0 0 0 2 16.01.2019Adapt BB – samowiążące się buty NikeMarka Nike stworzyła buty Adapt BB. Model jest o tyle wyjątkowy, że umożliwia zawiązanie obuwia na stopach za pomocą smartfona.
0 1 0 0 0 16.01.2019Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social mediaFirma Oriflame rozszerzyła współpracę z Artegence. Agencja wygrała przetarg na obsługę kanałów social media oraz działania SEO i SEM na rynku polskim. Dotychczas prowadziła działania kreatywno-internetowe przy projekcie „Piękna tak, jak chcę”.