0 3 0 0 0 18.09.2019PFN wydała miliony złotych na promocję w USA. Profile promujące Polskę śledzi po kilkadziesiąt osóbPolska Fundacja Narodowa zapłaciła ponad 20 mln zł amerykańskiej firmie White House Writers Group – podaje Onet. Agencja miała poprawić wizerunek naszego kraju w USA. Efekty są jednak mizerne. Stworzone na potrzeby promocji kanały social media o Polsce śledzi od kilkunastu do kilkudziesięciu osób.
0 1 0 0 0 18.09.2019Lego wybrało Ogilvy do obsługi PR na pięciu rynkachMarka Lego rozstrzygnęła trwający od czerwca przetarg na obsługę PR. Brały w nim udział cztery agencje. Wygrała Ogilvy.
0 0 0 0 0 18.09.2019Nowe uprawnienia UOKiK. Zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentówKary za naruszanie zakazu geoblokowania i dostęp do tajemnicy skarbowej. To najważniejsze zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Część z nich weszła w życie 17 września.
1 0 0 0 0 17.09.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDiploma in Professional Marketing – kolejna edycja już w październikuJuż 18 października w Warszawie startuje kolejna, 45. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing. W ramach programu na uczestników czekają dwie ścieżki tematyczne: strategiczna i digitalowa oraz możliwość uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing.
4 5 0 0 0 17.09.2019Tysiąc miejsc pracy i „Tysiące historii” w kampanii marki pracodawcy Lidl PolskaLidl zatrudnia ponad 20 tys. osób. Jak przekonuje sieć, za każdą z nich stoi inna historia. W kolejnej odsłonie kampanii marki pracodawcy biorą udział wyłonieni w castingu pracownicy. Ich historie pokazują różnorodność firmy, możliwości łączenia pasji i pracy oraz rozwoju. Kampania towarzyszy rekrutacji na stanowiska we wszystkich obszarach firmy. W sumie sieć zamierza zatrudnić blisko tysiąc osób.
1 1 0 0 0 17.09.2019Ruszyła kampania promująca napój Coca-Cola EnergyWe wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Coli Energy – napoju energetyzującego Coca-Coli. W ramach działań koncentrujących się na pozytywnej energii zaplanowana jest m.in. emisja spotu w telewizji, kinach, Internecie, reklamy OOH oraz promocja w punktach sprzedaży.
0 2 0 0 2 17.09.2019Burger King i konkurs na konkursBurger King na swoim facebookowym profilu ogłosił konkurs na... konkurs. Zachęca internautów, by sami wymyślili dla siebie zadania.
0 4 0 0 0 17.09.2019Raport IMM: Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiowąInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
2 0 0 0 0 17.09.2019AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberamiAliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami. Ruszyła kampania, w ramach której twórcy kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu.
0 1 0 0 0 17.09.2019Hot dog w Ikei drożeje o 100%Ikea pierwszy raz od dwudziestu lat podniosła cenę hot dogów. Powodem ma być wzrost cen składników, z których produkowana jest przekąska.