„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – kampania reklamowa STS
  • 4
  • 3
19.09.2019

„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – kampania reklamowa STS

Firma bukmacherska STS ruszyła z kampanią reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2019

Rynek handlowy w aglomeracjach po pierwszej połowie 2019 r. Analiza firmy Colliers International

Rynek centrów handlowych w największych polskich aglomeracjach jest dojrzały i dobrze rozwinięty. Około 10 mln konsumentów o rocznej sile nabywczej bliskiej 410 mld zł ma duże możliwości wyboru lokalizacji, oferty i formatu obiektu, w którym robi zakupy. Na koniec czerwca 2019 r. w ośmiu największych ośrodkach miejskich działało 215 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu 6,7 mln m2.

18 września 2019