„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – kampania reklamowa STS
  • 4
  • 3
19.09.2019

„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – kampania reklamowa STS

Firma bukmacherska STS ruszyła z kampanią reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”.

Teaserowa część kampanii rozpoczęła się 13 września. Pełna odsłona emitowana jest od 17 września:

  • w telewizyjnych kanałach sportowych,
  • przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich,
  • w Internecie, m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.

Przygotowano dwa spoty wizerunkowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe.

Autorami koncepcji kreatywnej są Maciej Kelm i Marcin Muth z agencji Przestrzeń, odpowiedzialni także za nadzór produkcyjny. Spoty wyprodukowała ChromaPro, wyreżyserował Florian Malak, a zdjęcia wykonał Kamil Płocki. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Blueway Com.

  • 3

„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – zapewnia STS

19 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2019

Rynek handlowy w aglomeracjach po pierwszej połowie 2019 r. Analiza firmy Colliers International

Rynek centrów handlowych w największych polskich aglomeracjach jest dojrzały i dobrze rozwinięty. Około 10 mln konsumentów o rocznej sile nabywczej bliskiej 410 mld zł ma duże możliwości wyboru lokalizacji, oferty i formatu obiektu, w którym robi zakupy. Na koniec czerwca 2019 r. w ośmiu największych ośrodkach miejskich działało 215 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu 6,7 mln m2.

18 września 2019