Design thinking w służbie centrów handlowychDesign thinking w służbie centrów handlowychDesign thinking w służbie centrów handlowychDesign thinking w służbie centrów handlowych
Uważasz, że jest tu już wszystko, czego potrzeba konsumentowi? (fot. Photocreo Bednarek/Fotolia)

Design thinking w służbie centrów handlowych

Design thinking w służbie centrów handlowych
Dominika Maciejak, Bartłomiej Dudka

Dominika Maciejak, Bartłomiej Dudka

-

Dominika Maciejak, Bartłomiej Dudka

Dominika Maciejak, Bartłomiej Dudka

Jaki jest wyróżnik ofertowy centrum handlowego, którym zarządzasz? To ważne pytanie, nawet jeśli obecnie nie narzekasz na brak klientów. Aby utrzymać ich zainteresowanie, będziesz musiał sięgać po coraz bardziej kreatywne rozwiązania.

Rynek polskich centrów handlowych wciąż dynamicznie się zmienia. Wpływa na to kilka czynników. Po pierwsze, inwestorzy chcą nadal być pionierami. Widoczna jest ich ekspansja w mniejszych miejscowościach, dotychczas nieobjętych działalnością centrów handlowych.

Jednocześnie deweloperzy nadal aktywnie działają w dużych miastach, gdzie konsekwentnie wzrasta współczynnik powierzchni handlowej w przeliczeniu na mieszkańca.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się