Jaka powinna być idealna galeria handlowa?Jaka powinna być idealna galeria handlowa?Jaka powinna być idealna galeria handlowa?Jaka powinna być idealna galeria handlowa?
Galeria handlowa ma budzić emocje (fot. Marketing przy Kawie)

Jaka powinna być idealna galeria handlowa?

Jaka powinna być idealna galeria handlowa?
Paulina Poławska

Paulina Poławska

-

koordynator projektów w dziale analiz, Neurohm

Paulina Poławska

Paulina Poławska

koordynator projektów w dziale analiz
Neurohm

Od ponad pięciu lat zajmuje się badaniami rynku i opinii. Obecnie w Neurohm odpowiada za całościową realizację projektów badawczych m.in. w zakresie organizacji, prowadzenia oraz raportowania badań dla klientów czołowych marek w Polsce. Prowadziła projekty biometryczne dla firm z różnych sektorów rynku.

Jakimi cechami zdaniem Polaków powinna odznaczać się idealna galeria handlowa? Badanie na ten temat przeprowadziła w sierpniu firma Neurohm. Najpierw przygotowano listę motywów, którymi mogą kierować się odwiedzający te obiekty. Następnie zaproszono do badania grupę ponad tysiąca respondentów o zróżnicowanej charakterystyce.

Odpowiedzi deklaratywne wzbogacone zostały o pomiar czasu reakcji, czyli szybkości, z jaką ankietowani udzielają odpowiedzi. Pozwala to na uchwycenie stopnia pewności lub wahania przy wyborze – i to na poziomie podświadomym, emocjonalnym. Jest to poziom niekontrolowany przez naszą racjonalność, a tym samym wolny od zafałszowań. Badania pokazują, że właśnie na tym poziomie podejmowanych jest około 80% naszych decyzji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja