Działania CSR firm – 43% managerów nie potrafi wskazać korzyści z ich prowadzenia
  • 0
  • 1
14.12.2022

Działania CSR firm – 43% managerów nie potrafi wskazać korzyści z ich prowadzenia

Walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata. Ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych. Coraz większe znaczenie mają też oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla połowy firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i chęci wprowadzania prawdziwej zmiany. Tak wynika z najnowszej edycji badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2022