0 4 0 0 0 6.12.2022Multikino i Coca-Cola ze wspólną kampanią na witrynach sklepowychMultikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z kinowego baru. Realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
1 6 0 0 0 6.12.2022Klaudia Antos w teledysku Barbie Extra do piosenki „Modna ja”Barbie umożliwiła spełnienie marzeń pięciu młodym tancerkom, które wzięły udział w konkursie marki. Nagrodą był udział w teledysku Barbie Extra do piosenki „Modna ja”, promującym nową, modową linię lalek. Ambasadorką projektu została Klaudia Antos, tancerka i choreografka na co dzień pracująca w Los Angeles. Gościnnie wystąpiła również Sara z kanału „Zaczarowany Świat Sary”.
1 2 0 0 0 6.12.2022„Sezon na kleszcze 2” – MSD Polska z nową kampaniąKampania „Sezon na kleszcze 2” ma na celu budowanie świadomości ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. To część międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too”, realizowanego przez MSD Animal Health.
0 2 0 0 0 6.12.2022Rynek reklamy urośnie w 2023 r. Napędem retail media i connected TV – prognoza GroupMGlobalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł – wynika z prognozy GroupM.
4 1 0 0 0 6.12.2022Szlachetna Paczka zachęca do świątecznej pomocyStowarzyszenie Wiosna ponownie zachęca do mądrej pomocy potrzebującym rodzinom w ramach Szlachetnej Paczki. W tym roku kampania opiera się na haśle „Dobro to wynik dzielenia”. Przypomina, że nawet mając niewiele, wciąż możemy się podzielić dobrem.
2 1 0 0 0 6.12.2022UOKiK startuje z kampanią „Stracisz dane, stracisz pieniądze!”UOKiK ostrzega konsumentów przed próbami wyłudzania danych i kradzieży pieniędzy. W spotach przedstawia techniki oszukiwania: podszywanie się pod pracowników instytucji, fałszywe SMS-y, e-maile, linki do płatności, namawianie do instalowania aplikacji.
0 2 0 0 0 5.12.2022Global ESG Monitor 2022 – raport i ranking firm w zakresie raportowania pozafinansowegoAgencja OneMulti wraz z międzynarodowymi partnerami prezentuje wyniki Global ESG Monitor 2022 (GEM). To badanie poziomu przejrzystości raportowania niefinansowego (ESG) spółek. W tym roku wzięto pod lupę 625 raportów największych firm publicznych z Australii, Azji, USA i Europy, w tym po raz pierwszy spółki z indeksu WIG 20.
0 1 0 0 0 5.12.2022Maryla Rodowicz dołączyła do konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” na TikTokuDo konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” na TikToku dołączyła Maryla Rodowicz. W opublikowanym krótkim filmie pokazała sytuację, w której marka uratowała jej dzień. Jednocześnie zachęciła użytkowników do udziału w wyzwaniu, w którym do wygrania jest rok jedzenia za darmo.
0 2 0 0 0 5.12.2022Kolor roku 2023 według Pantone. Dość nieoczekiwanyByć może spodziewalibyśmy się czegoś spokojniejszego dla ukojenia w niespokojnych czasach. A jednak Pantone Color Institute jako kolor roku 2023 wskazał odcień Viva Magenta.
0 1 0 0 0 5.12.2022Young Creatives Eurobest 2022 – zwycięzcy w kategorii PlannersJury wybrało i nagrodziło pomysły zespołów, które w twórczy i kreatywny sposób podeszły do myślenia strategicznego. Zadanie konkursowe przygotowała Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie.