0 2 0 0 0 26.03.2021Instalacja na florenckim Palazzo Strozzi odsłaniająca „ranę” instytucji kulturyFrancuski artysta uliczny JR stworzył na ścianie florenckiego Palazzo Strozzi olbrzymią instalację. Praca zatytułowana „La Ferita” („Rana”) ukazuje fragment wnętrz muzealnych.
0 1 0 0 0 26.03.2021Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte DigitalDeloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting z prośbą o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią. Pozwoli im to na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.
0 2 0 0 3 26.03.2021Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek MarakujaIggy Pop nazywany ojcem chrzestnym punk rocka został twarzą kampanii „Nie wstydź się!”, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Jego utwór „The Passenger” ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.
0 1 0 0 0 26.03.2021YouTube testuje automatyczne listy produktów wykrytych w filmachNależący do Google YouTube eksperymentuje z nową funkcją, która wyświetli listę produktów wykrytych automatycznie w filmach przesyłanych na platformę, a także produkty powiązane. Na razie narzędzie testowane jest tylko w USA.
0 2 0 0 0 26.03.2021Plakaty z hasłem „Kochajcie mnie, mamo i tato” i tęczą odpowiedzią na kampanię Wspólnoty Trudnych Małżeństw SycharW ostatnich tygodniach Polskę zalały plakaty Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar z hasłem „Kochajcie się, mamo i tato”. Zachęcają one do trwania w małżeństwie mimo wszystko. W odpowiedzi na nie ruszyła akcja wsparcia dla młodzieży LGBT, której hasło brzmi: „Kochajcie mnie, mamo i tato”.
1 4 0 0 0 26.03.2021Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastikuMarka Żywiec Zdrój niedawno poinformowała, że zrealizowała swoje zobowiązanie i zebrała oraz poddała recyklingowi równowartość 100% plastiku wprowadzonego na rynek w 2020 r. Czy rzeczywiście tak się stało, sprawdzają teraz m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa i Joanna Jabłczyńska, dołączając do kampanii marki.
0 1 0 0 0 26.03.2021Xiaomi promuje Redmi Note 10 i Redmi Note 10 Pro na TikTokuRazem z wprowadzeniem na rynek smartfonów Redmi Note 10 i Note 10 Pro rusza ich promocja. Xiaomi stawia w niej na platformę TikTok.
0 1 0 0 0 25.03.2021Lidl także oferuje testy na przeciwciała Covid-19Lidl Polska wprowadza do oferty testy na przeciwciała SARS-CoV-2, które pozwolą sprawdzić, czy osoba wykonująca test przebyła już infekcję. Badanie wykryje przeciwciała w klasie IgM oraz IgG. Testy Primacovid pojawią się w sprzedaży od 26 lub 27 marca w cenie 39,99 zł za opakowanie.
1 3 0 0 0 25.03.2021Streetartowy watcher na sygnalizacji świetlnej przy poznańskim Starym BrowarzeNa sygnalizacji świetlnej w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej między Starym Browarem a Andersią pojawił się tzw. watcher. To charakterystyczna postać znana z poznańskich murów. Jej autorem jest artysta street artu o pseudonimie Noriaki.
1 3 0 0 0 25.03.2021IAA Polska rusza z programem liderskim Marketing MastermindsDo 16 kwietnia 2021 r. trwa rekrutacja do programu liderskiego Marketing Masterminds. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie marketingowych talentów i wsparcie ich w dalszym rozwoju.