Nawet do tak prostego sportu, jak bieganie bez uczestnictwa w wyścigach, można wprowadzić elementy grywalizacji. A co dopiero, gdy udany start w maratonie albo na krótszej trasie również jest celem do osiągnięcia. Obecnie zbieranie punktów nie jest już niczym nadzwyczajnym. Rywalizacja weszła na kolejny poziom, a Nike jest tego najlepszym przykładem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kiedy New Balance chciał zbliżyć się do biegaczy, zaprosił ich na piwo. Dosłownie. W lutym 2019 roku firma otworzyła w Londynie pub, gdzie można było wymienić punkty uzyskane podczas biegu na kufel złocistego napoju. W New Balance stwierdzono, że start w zbliżającym się londyńskim maratonie oznacza chęć zintegrowania się z innymi biegaczami, nie jest zaś celem samym w sobie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.