„Jak zadowolić hrabinę” – Wyjątkowy Prezent z kampanią świąteczną
  • 1
  • 2
14.12.2022

„Jak zadowolić hrabinę” – Wyjątkowy Prezent z kampanią świąteczną

„Doświadczenia znaczą dla ludzi więcej niż kolejny przedmiot” – ten wyróżnik został podkreślony w koncepcie kreatywnym kampanii. Jej główną bohaterką jest hrabina, której niczego nie brakuje. Spot wideo ma przekonać, że firma oferuje zakup pełnych emocji przeżyć, które zachwycą nawet tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają.

Trwa kampania świąteczna marki Wyjątkowy Prezent należącej do Emoti Group.

– Od lat promujemy postawę, że przeżycia, które zostają z nami na lata, są cenniejsze niż rzeczy materialne. W czasie świątecznym wielu z nas staje przed wyzwaniem znalezienia odpowiedniego prezentu dla bliskich osób. A często trudno jest wybrać ten idealny podarunek. Chcemy być pewni, że dajemy coś wyjątkowego. Zwłaszcza kiedy bliska osoba prawdopodobnie już wszystko ma – od książek, przez ozdoby, aż po ubrania – komentuje Monika Michael, group head of marketing w Emoti Group.

– Stąd pomysł na kampanię 360 stopni, mówiącą: „Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają”. Pokazuje ona, że istnieje alternatywa dla upominków materialnych, czyli prezenty w formie przeżyć. To one pozwalają doświadczać razem wyjątkowych chwil i spełniać marzenia – dodaje.

Spoty w trzech wersjach (30-, 15-, i 6-sekundowej) emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie.

Działania w obszarze online obejmują:

  • programmatic,
  • kampanię wideo na YouTube i VOD,
  • reklamy typu display,
  • działania paid social,
  • performance marketing poszerzony o afiliację.

Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach. Obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.

Kampania online i offline, za którą odpowiadają agencje Labcon (5 rynków) i SalesTube (kampania mediowa online na rynku polskim), rozpoczęła się 15 listopada. Potrwa do 24 grudnia 2022.

  • 2
Wyjątkowy Prezent z kampanią świąteczną

Wyjątkowy Prezent z kampanią świąteczną

Wyjątkowy Prezent z kampanią świąteczną

14 grudnia 2022

13 grudnia 2022