Costa Coffee promuje świąteczną ofertę
  • 1
  • 6
10.11.2022

Costa Coffee promuje świąteczną ofertę

Na okres świąteczny Costa Coffee zmienia menu i wystrój kawiarni, w których będą dominować bożonarodzeniowe dekoracje. Wszystkie aktywności świąteczne wspiera kampanią online i w miejscu sprzedaży.

Tegoroczne menu bazuje na kilku świątecznych klasykach, jak uwielbiana przez wszystkich Piernikowa Latte. Wprowadzamy też nowości: Chocolate Orange Latte w wersji na ciepło i zimno oraz Black Forest Mocha Latte. Obie kawy są połączeniem owoców i czekolady, które sprawdzą się w chłodniejsze dni – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, commercial marketing director w Costa Coffee. – Na prośbę klientów przywróciliśmy również cieszący się dużą popularnością cydr. Z kolei słodkie menu wzbogaciliśmy o cztery nowe ciasta, które będą dostępne również w całości na wynos – dodaje.

Od 21 listopada napoje serwowane będą w świątecznych kubkach, ze świątecznymi postaciami „Costa Characters”. Od 1 grudnia w aplikacji Costa App możliwe będzie odliczanie do Bożego Narodzenia dzięki kalendarzowi adwentowemu. Każdego dnia ukryte będą w nim promocje.

Wszystkie swoje aktywności świąteczne marka będzie promować działaniami w miejscu sprzedaży – materiałami POS i menuboardami. W planach jest także kampania digital. Obejmuje działania z influencerami oraz w social media, obliczone na zwiększenie ruchu i świadomości marki. Na początku grudnia sieć kawiarni zorganizuje aktywacje w przestrzeni miejskiej.

  • 6
Costa Coffee promuje świąteczną ofertę

Costa Coffee promuje świąteczną ofertę

Costa Coffee promuje świąteczną ofertę
Costa Coffee promuje świąteczną ofertę
Costa Coffee promuje świąteczną ofertę
Costa Coffee promuje świąteczną ofertę
Costa Coffee promuje świąteczną ofertę

9 listopada 2022