Czy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medaluCzy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medaluCzy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medaluCzy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medalu
Prowadzisz firmę społecznie odpowiedzialną? Na to też zwróć uwagę (źr. Eura7)

Czy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medalu

Czy przetargi reklamowe zdewastują środowisko? Społeczna odpowiedzialność biznesu – dwie strony medalu
Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

-

CEO, Abanana i Eura7

Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

CEO
Abanana i Eura7

Przedsiębiorca, od 22 lat związany z branżą marketingu internetowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising. Pomysłodawca cyklu konferencji i szkoleń prowadzonych pod marką Internet ASAP. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Tato.Net, Małopolska, NCBiR. Ma szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej. Jako prelegent występował na Bitspiration, Internet BETA, IAB Showcase. Prowadził wykłady na UJ oraz na Uczelni Łazarskiego. Aktualnie rozwija swój autorski podcast „Marketing ludzkim głosem”. Prywatnie kochający mąż, ojciec piątki dzieci, miłośnik natury i wędkarstwa.

Za nami rok, który dotknął każdą z branż i każdego z nas. To dobry moment, żeby zastanowić się, czy droga, którą obraliśmy jako agencja wspólnie z naszymi klientami, jest właściwa. Czy poza wynikiem finansowym i trapiącymi nas okolicznościami potrafimy coś jeszcze dostrzec? Jakiś wspólny cel – agencji i klientów. A nawet jeśli jest on wspólny i oczywisty, czy nie umyka nam z horyzontu coś ważnego dla obu stron? Odsłonimy wam ciemną stronę przetargów. Tę, której nie wszyscy – w tym konsumenci – są świadomi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się