Mariusz Pudzianowski twarzą marki Betfan. Bukmacher obejmuje sponsoringiem tytularnym konia strongmana
  • 0
  • 3
30.09.2019

Mariusz Pudzianowski twarzą marki Betfan. Bukmacher obejmuje sponsoringiem tytularnym konia strongmana

Mariusz Pudzianowski został twarzą marki Betfan. Jednocześnie nowy legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym konia należącego do sportowca. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.

Firma oraz Mariusz Pudzianowski zaangażowali się w wyścigi konne w Polsce. Ogier Betfan, nowa pasja Pudzianowskiego, zadebiutował podczas eventu w dniu Wielkiej Warszawskiej na Służewcu. Wizerunek konia będzie też wykorzystywany w komunikacji marketingowej przez bukmachera. Niedługo udostępnione zostaną profile Betfana w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.

Wykorzystując wizerunek Mariusza Pudzianowskiego, zamierzamy budować naszą rozpoznawalność w wyróżniający i angażujący sposób. Chcemy być jak Pudzian: zdecydowani, zdeterminowani, mieć charakter i nie pękać na rynku. On już pokazał, że potrafi osiągać sukcesy, i to nie tylko w sporcie. Jest wręcz katalizatorem pomagającym rozkręcać biznesy.

Dlatego, co podkreślamy w naszej komunikacji, zależy nam, by wręcz „kołczował” naszą markę. Chcemy przełamywać stereotypy, być inni niż wszyscy, ale jednocześnie silnie nastawieni na potrzeby graczy. Nie interesuje nas chodzenie na łatwiznę, utartymi ścieżkami. Planujemy tworzyć wspólnie z Mariuszem nowe produkty i promocje. Takie, które będą stanowić nową jakość na rynku, dostarczać wyjątkowych wrażeń i budować preferencje dla naszej oferty – komentuje Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu Betfan.

W związku z rozpoczęciem współpracy z bukmacherem Mariusz Pudzianowski napisał list do graczy. Opowiada w nim o swojej motywacji i planach w ramach wspólnego przedsięwzięcia:

Wybrałem Betfan!

Drodzy,
zgaduję, że dobrze mnie znacie. Ba, założyłbym się o to z Wami. A jak już wspomniałem o zakładzie, to chcę wytłumaczyć, dlaczego do Was piszę. Dołączyłem do teamu Betfan! I żebyście nie myśleli, że jestem jakimś tam ambasadorem czy gadającą głową! Będę częścią tego bardzo fajnego projektu.

Dobrze wiecie, że jak się za coś biorę, to robię to na 100%. Inaczej nie umiem. Tak było w Strongmanach, tak jest w MMA i tak jest przy każdym projekcie, który realizuję. Jeśli nieco dokładniej sprawdzaliście moje poczynania, to zauważycie, że spełniałem się nie tylko jako sportowiec, ale też jako biznesmen. Swoje doświadczenie chciałbym przenieść na Betfan. A wiecie, że przenosić to ja potrafię jak mało kto!

Betfan ujął mnie tym, że – tak samo jak ja – jest odważny i nie boi się nowych wyzwań. Dla mnie to jest kluczowe do bycia najlepszym. Samo się nic nie zrobi! Kiedy zapoznałem się z wizją Betfan, przekonałem się, że ma on wszystko, żeby zostać topowym graczem. Potrzeba jedynie cierpliwości, a wiadomo, że cierpliwy to i kamień ugotuje! Ścieżka Betfan przypomniała mi moją, kiedy zaczynałem sportową karierę… Piękny czas! Droga na szczyt to nie jest spacer farmera. To o wiele cięższa przeprawa! I zaufajcie mi – wiem, o czym mówię.

Nie ukrywam, że Betfan będzie dla mnie nie tylko wyzwaniem, ale i wspaniałą zabawą. Sprawdźcie ofertę w dziale Rozrywka, to zrozumiecie, o co mi chodzi. Oni dosłownie zakładają się o wszystko! Zresztą, kto z nas nie lubi się zakładać?

Podoba mi się również to, że przy tym są pozytywnie nastawieni do Was, drodzy Gracze. Kiedy większość chce być sponsorem jakiejś drużyny, która kopie się po czołach, oni – m.in. za moją namową – postanowili być sponsorem graczy. Dla mnie jest to czarny koń na rynku polskich legalnych zakładów bukmacherskich!

Taki sam, w którego zainwestowałem! Będzie on startować na torze konnym w Polsce, a być może i za granicą. Nie ukrywam, że mam w związku z tym – jak to mówi młodzież – zajawkę. To dla mnie nowe doświadczenie, dlatego cieszę się na kolejny występ mojego podopiecznego, którego nie mogłem inaczej nazwać jak Betfan. W końcu to Betfan jest jego sponsorem tytularnym.

W naszej współpracy podoba mi się również to, że nie będę tylko i wyłącznie twarzą bukmachera. Będę miał realny wpływ na działania firmy i już niedługo zobaczycie tego efekty. Mam nadzieję, że swoją osobą i wkładem w Betfan przekonam Was do tego projektu. A jak nie… Cóż, trzeba będzie osobiście złożyć niektórym z Was niezapowiedzianą wizytę…

Pozdrawiam,
Mariusz „Pudzian” Pudzianowski

  • 3

Strongman i jego koń Betfan

 

30 września 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2019

Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – tak Polacy jedzą słodycze. Badanie SW Research

Jesień to niekwestionowany sezon czekoladowych słodkości. Dłuższe wieczory i powrót do codziennych obowiązków sprawiają, że sięganie po słodką przekąskę jest coraz częstsze. Jak pokazują dane agencji Nielsen, w drugiej połowie 2018 r. wartość sprzedaży batonów i wafli wzrosła o odpowiednio 7,9%[1] i 3,5%[2] w stosunku do analogicznego okresu w 2017 r. Widząc zainteresowanie słodyczami, SW Research i ETi zapytały Polaków o zwyczaje związane z ich konsumowaniem.