Mariusz Pudzianowski twarzą marki Betfan. Bukmacher obejmuje sponsoringiem tytularnym konia strongmana
  • 0
  • 3
30.09.2019

Mariusz Pudzianowski twarzą marki Betfan. Bukmacher obejmuje sponsoringiem tytularnym konia strongmana

Mariusz Pudzianowski został twarzą marki Betfan. Jednocześnie nowy legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym konia należącego do sportowca. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47363 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 września 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2019

Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – tak Polacy jedzą słodycze. Badanie SW Research

Jesień to niekwestionowany sezon czekoladowych słodkości. Dłuższe wieczory i powrót do codziennych obowiązków sprawiają, że sięganie po słodką przekąskę jest coraz częstsze. Jak pokazują dane agencji Nielsen, w drugiej połowie 2018 r. wartość sprzedaży batonów i wafli wzrosła o odpowiednio 7,9%[1] i 3,5%[2] w stosunku do analogicznego okresu w 2017 r. Widząc zainteresowanie słodyczami, SW Research i ETi zapytały Polaków o zwyczaje związane z ich konsumowaniem.