„Przedłużamy święta, pomnażamy radość” – Rossmann reklamuje kalendarze adwentowe
  • 1
  • 1
7.11.2022

„Przedłużamy święta, pomnażamy radość” – Rossmann reklamuje kalendarze adwentowe

Z początkiem listopada ruszyła nowa kampania drogerii Rossmann. Akcja ma zachęcić odbiorców do tego, aby już w listopadzie sprezentowali sobie i bliskim kalendarz adwentowy.

Drogerie Rossmann wprowadzają w ramach oferty przedświątecznej kalendarze adwentowe. Są one skierowane do szerokiego grona odbiorców: małych księżniczek, mężczyzn, którzy nie tylko dbają o brodę, ale też po prostu o siebie, fanek magicznych i aromatycznych kąpieli, miłośników herbaty i wielu innych.

Spot prezentuje różnorodność oferty i wprowadza w klimat zbliżających się świąt. W reklamie wystąpiła Ewa Budny-Orłowska, znana jako Pani Baletka, która ma doświadczenie sceniczne zdobyte na deskach m.in. Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.

– Zależało nam na tym, aby przygotować propozycje dla różnych grup wiekowych, ale i osób o odmiennych zainteresowaniach. Wierzymy, że tak przygotowana oferta spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, którzy znajdą u nas pomysł na uroczy upominek dla siebie lub najbliższych – tłumaczy Bogdan Maksymiec, dyrektor działu marketingu Rossmann.

Kampanię zrealizowała agencja Red8 z grupy Dentsu Polska. Z kolei oprawą digital i spójną atmosferą w drogeriach zajął się zespół marketingu Rossmanna we własnym zakresie.

  • 1
Rossmann reklamuje kalendarze adwentowe

Rossmann reklamuje kalendarze adwentowe

7 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2022

Korzystanie z platform e-handlu B2B – raport Deloitte

W krajach rozwiniętych cztery na pięć przedsiębiorstw dostarczających usługi innym firmom korzysta z platform e-handlu B2B. W przypadku polskiego rynku trudno mówić o bezpośredniej zależności między wielkością firmy a przychodami z e-handlu. Mimo to wyniki zawarte w raporcie „B2B e-commerce” Deloitte Digital pokazują, że elektroniczne narzędzia sprzedaży ułatwiają rozwój firm. Zwiększają m.in. liczbę obsługiwanych klientów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2022

Nieznaczny spadek Polski w europejskim rankingu siły nabywczej – badanie GfK

W najnowszym badaniu „GfK Purchasing Power Europe 2022” Polska zajęła 29. miejsce. Oznacza to spadek o jedną pozycję względem ubiegłego roku. Za nami znalazły się m.in. Węgry (30) i Rumunia (31). Wyraźnie przed nami (22) są Czesi. Średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca naszego kraju wyniosła 9254 euro, podczas gdy średnia dla Europy to 16 344 euro. Badanie mierzy siłę nabywczą 42 europejskich państw.

4 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.11.2022

Polscy konsumenci wciąż w kiepskich nastrojach. Wskaźniki w październiku 2022 na historycznie niskich poziomach. GfK

Stabilizacja, którą widać w badaniu nastrojów polskich konsumentów realizowanym przez firmę GfK, nie daje powodów do optymizmu. Średnie wyniki wciąż utrzymują się na bardzo niskim poziomie. W historii pomiarów gorzej było tyko na początku pandemii koronawirusa, w marcu 2020 r. Polacy szykują się chude miesiące, w których kluczowe będzie odpowiedzialne gospodarowanie domowym budżetem.