Budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firmy – pokazuje badanie Gartnera
  • 0
  • 1
24.05.2022

Budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firmy – pokazuje badanie Gartnera

Według Gartnera budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firm w 2022 r. To wzrost z 6,4% w 2021 r., ale jednocześnie spadek z 11% w 2020 r. i 10,5% w 2019 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2022

Apel „PR to nie propaganda” – ZFPR zachęca przedstawicieli branży PR do jego podpisywania

W listopadzie 2021 r. Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można obserwować w przestrzeni publicznej. Teraz ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.