ZFPR z kampanią przeciw stygmatyzacji PR
  • 0
  • 4
6.06.2018

ZFPR z kampanią przeciw stygmatyzacji PR

Od lat obserwowana jest degradacja znaczeniowa pojęcia public relations. Reprezentanci środowiska zawodowego związanego z tą dyscypliną chcą rozpocząć dyskusję nad powszechnym nadużywaniem terminu „public relations” i skrótu „PR” do określania innych – zwłaszcza nieetycznych – technik komunikacji. W związku z tym startuje kampania „PR. Bez komentarza”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2018

Prezesi globalnych spółek ostrożnie prognozują wzrost przychodów – pokazuje raport KPMG

Prezesi dużych spółek z największych światowych rynków z optymizmem patrzą na rozwój biznesu w ciągu najbliższych 3 lat. Ponad połowa CEO zakłada jednak, że wzrost przychodów nie przekroczy 2% rocznie. Jednym z głównych zagrożeń dla zakładanych wzrostów jest obecna sytuacja geopolityczna – pokazuje raport KPMG International „Growing pains – 2018 Global CEO Outlook”.