- 1
- 1
„Łomżeźwienie w swoim tempie”. Adam Woronowicz promuje Łomżę Radler
Marka Łomża wystartowała z kampanią swojej nowości – Radlera 0,0% z 20-procentową zawartością soku. Kampania reklamowa ruszyła 23 maja i obejmie ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, platformy VoD, Internet, materiały POS oraz działania PR. W reklamie ponownie wystąpił Adam Woronowicz.
Nowy spot jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Łomża „W swoim tempie”. Co za tym idzie, nie brakuje w nim humoru i abstrakcyjności. Głównym bohaterem jest niezmiennie Adam Woronowicz. W tej odsłonie działań promowane są piwa Radler z 20% soku.
Kreacją i produkcją filmów reklamowych we współpracy z Van Pur zajęli się agencja reklamowa Brasil Warsaw i producent filmowy Wojciech Pałys. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Zakup mediów powierzono Mediacomowi.
- 1