„Łomżeźwienie w swoim tempie”. Adam Woronowicz promuje Łomżę Radler
  • 1
  • 1
24.05.2022

„Łomżeźwienie w swoim tempie”. Adam Woronowicz promuje Łomżę Radler

Marka Łomża wystartowała z kampanią swojej nowości – Radlera 0,0% z 20-procentową zawartością soku. Kampania reklamowa ruszyła 23 maja i obejmie ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, platformy VoD, Internet, materiały POS oraz działania PR. W reklamie ponownie wystąpił Adam Woronowicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2022