Espresso

11 maja 2022

10 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2022

Urządzenia mobilne wśród dorosłych Polaków osiągają większy zasięg niż telewizja. Raport Mety i GWI

Raport „Mind the Gap” został stworzony przez GWI we współpracy z Metą. Wynika z niego, że media społecznościowe stały się kluczowym kanałem odkrywania produktów i marek przez polskich konsumentów. Reklamodawcy nie nadążają jednak za zmieniającymi się krajobrazem mediowym. W 2021 r. inwestycje w urządzenia mobilne były niedoszacowane o 44% w porównaniu z czasem, który konsumenci poświęcają na korzystanie ze smartfonów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2022

Polacy kochają telewizję – pokazuje badanie PanelWizard Direct

Telewizja jest dla Polaków źródłem informacji i rozrywki, ale też czują się dzięki niej mniej samotni. Pandemia tylko nieznacznie zmieniła przyzwyczajenia dotyczące oglądania telewizji. Przy zakupie nowego telewizora kierujemy się przede wszystkim jego ceną, jakością obrazu i dźwięku oraz wielkością ekranu – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, przez PanelWizard Direct.

Poprzednie Następne