Brzytwa oszczędności tnie budżety marketingoweBrzytwa oszczędności tnie budżety marketingoweBrzytwa oszczędności tnie budżety marketingoweBrzytwa oszczędności tnie budżety marketingowe
Marketing przykrawany do dzisiejszych możliwości (fot. Pixabay)

Brzytwa oszczędności tnie budżety marketingowe

Brzytwa oszczędności tnie budżety marketingowe
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nowy raport Gartnera oparty na rozmowach z CMO globalnych firm pokazuje największe od lat spadki budżetów marketingowych. Jakie są tego przyczyny, z jakich trendów wynikają i... jakie są ograniczenia samego raportu.

Wyniki badań zamieszczono w nowym raporcie „The State of Marketing Budgets 2021. Insights from Gartner’s Annual CMO Spend Survey”. Pokazuje on sytuację globalnych marek i główne wieloletnie trendy, które wpływają na pracowników działów marketingu i agencji na całym świecie.
Trend 1: większość firm tnie budżety marketingowe
Już w pandemicznym 2020 roku widać było, że reklamodawcy przestaną wydawać pieniądze na wystawne reklamy i kosztowne projekty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się