Piękno? Nie za każdą cenę – podpowiada LushPiękno? Nie za każdą cenę – podpowiada LushPiękno? Nie za każdą cenę – podpowiada LushPiękno? Nie za każdą cenę – podpowiada Lush
Szokujący happening marki kosmetycznej (fot. źr. Lush Fighting Animal Testing)

Piękno? Nie za każdą cenę – podpowiada Lush

Piękno? Nie za każdą cenę – podpowiada Lush
Dwudziestoczteroletnia Jacqueline Traide została skrępowana i poddana torturom w centrum Londynu, na oczach przechodniów. Była na siłę karmiona, nakłuwana igłami, poddawana elektrowstrząsom. Na koniec porzucono jej ciało na chodniku, z plastikowym workiem na głowie. To nie doniesienia kroniki kryminalnej, ale opis wydarzeń z kwietniowej kampanii społecznej przeprowadzonej przez angielską firmę Lush Fresh Handmade Cosmetics.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się