Marka Lush wybrała Labcon do wprowadzenia na polski rynek
  • 0
  • 1
24.05.2022

Marka Lush wybrała Labcon do wprowadzenia na polski rynek

Agencja kreatywna 360 stopni Labcon wprowadzi na polski rynek brytyjską markę Lush Cosmetics. Od marca 2022 r. odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową brandu.

Lush zdecydował się na współpracę z agencją Labcon. To efekt przeprowadzonego konkursu ofert oraz satysfakcjonującej oferty działań wprowadzających markę na polski rynek. W marcu agencja oficjalnie rozpoczęła współpracę z marką, przygotowując launch w Polsce.

Lush Cosmetics to marka powstała w 1995 r. w Wielkiej Brytanii. Od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko i ochronę praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki są produkowane etycznie. Żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach. 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.

Lush nie jest marką łatwą do zrozumienia. Chcemy rzucić wyzwanie przemysłowi kosmetycznemu z naszymi zrównoważonymi produktami i zmieniać jego oblicze naszymi kampaniami. Tworzymy piękne, świeże i ręcznie robione kosmetyki. Jesteśmy też jednak firmą etyczną i nasze wartości muszą być odzwierciedlone w każdej komunikacji.

Tradycyjny marketing nie jest dla nas. Zwłaszcza w przypadku naszych kampanii dotyczących praw człowieka, ochrony środowiska i ochrony zwierząt potrzebujemy odważnych partnerów. Takich, którzy chcą razem z nami wytyczać nowe szlaki. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Labcon wnosi ten profesjonalizm, doświadczenie i odwagę, aby z sukcesem przeprowadzić naszą premierę Lush Poland – komentuje Tobias Kruse, Lush European digital communication manager.

W ramach obsługi dział PR Labconu odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w Internecie. Po stronie agencji obsługę marki prowadzą Magdalena Ciesielska (PR consultant) oraz Weronika Poskart (junior PR consultant) w zespole Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.

  • 1
Marka Lush wybrała Labcon

Marka Lush wybrała Labcon

 

24 maja 2022

23 maja 2022