Funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklam
  • 0
  • 1
24.05.2022

Funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklam

TikTok wprowadził funkcję „Informacje o tej reklamie”. Ma ona pozwolić społeczności platformy dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.

Funkcja TikToka „Informacje o tej reklamie” to kolejny krok firmy w stronę zwiększania przejrzystości jej praktyk reklamowych. Ma pomóc użytkownikom zrozumieć, jak działają reklamy na TikToku. Każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.

Jak znaleźć najnowszą funkcję? Klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym dolnym roku reklamy lub dłużej naciskając na reklamę. Dzięki tej funkcji użytkownik może:

  • Zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania).
  • Uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklam i wprowadzić zmiany swoich preferencji.
  • Przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje dane do celów reklamowych.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie. W najbliższych tygodniach będzie mogła z niej korzystać społeczność TikToka na całym świecie.

  • 1
Nowa funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklam

Nowa funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklam

 

24 maja 2022

23 maja 2022