- 0
- 1
Funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklam
TikTok wprowadził funkcję „Informacje o tej reklamie”. Ma ona pozwolić społeczności platformy dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.
Funkcja TikToka „Informacje o tej reklamie” to kolejny krok firmy w stronę zwiększania przejrzystości jej praktyk reklamowych. Ma pomóc użytkownikom zrozumieć, jak działają reklamy na TikToku. Każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.
Jak znaleźć najnowszą funkcję? Klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym dolnym roku reklamy lub dłużej naciskając na reklamę. Dzięki tej funkcji użytkownik może:
- Zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania).
- Uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklam i wprowadzić zmiany swoich preferencji.
- Przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje dane do celów reklamowych.
Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie. W najbliższych tygodniach będzie mogła z niej korzystać społeczność TikToka na całym świecie.
- 1