- 1
- 6
Tymek w kampanii marki Desperados „Bierz, co chcesz”
Kampania Desperadosa „Bierz, co chcesz” jest połączona z loterią. Jej uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje artysta z pokolenia Z – Tymek.
Desperados wierzy, że impreza to stan umysłu, a każdy może imprezować tak, jak chce. Nieważne z kim ani gdzie. W tym roku marka powraca do swoich imprezowych korzeni, nawiązując współpracę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych artystów wśród Gen Z – Tymkiem. Idea przewodnia kampanii – „Bierz, co chcesz” ma zachęcać do wychodzenia poza narzucone ramy oraz życia na własnych zasadach. Hasło to jest wzmacniane dzięki wykorzystaniu znanego imprezowego kawałka – „Język ciała”. W refrenie pojawia się właśnie zwrot „Bierz, co chcesz”.
Działania prowadzone będą we wszystkich kanałach – telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, PR, a także w punktach sprzedaży. Na półkach pojawi się piwo w specjalnych opakowaniach. Spot można oglądać od 18 kwietnia.
W loterii codziennie do zgarnięcia są Despe-lodówki, Despe-kurtki, Despe-pufy, głośniki JBL, vouchery Going oraz pieniądze. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić promocyjny produkt i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki. Loteria trwa od 17 kwietnia do 30 września.
– W tym roku prezentujemy przełomowy koncept. Po raz pierwszy w kategorii piw smakowych nawiązujemy współpracę z rozpoznawalnym wśród Gen Z artystą i wykorzystujemy jeden z najpopularniejszych imprezowych kawałków. Wiemy, że młodzi dorośli chcą żyć na własnych zasadach i bawić się tak, jak mają ochotę, bez podążania utartymi ścieżkami. Dlatego idea „Bierz, co chcesz” spaja nasze wszystkie działania. Podkreśla zarówno pozycjonowanie marki, szeroką ofertę produktową, jak i samą mechanikę loterii – mówi Julia Lewicka, senior brand manager Desperados.
Kreację ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych przygotowała agencja Artegence. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Spot wyreżyserował Szymon Pawlik, a wyprodukowało Watchout Studio. Materiały POSM stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Organizatorem loterii jest G3. Działania PR prowadzi agencja Hope.
- 6