0 1 18.10.2022Agencja OneMulti rozpoczęła współpracę ze start-upem Deelevent marketing firmy public relations TweetOneMulti rozpoczęła obsługę start-upu Deel oferującego usługi z obszaru HR i finansów.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
2 1 0 0 0 18.10.2022Bayer wykorzystuje motyw randki w kampanii Aspirin C skierowanej do młodychBayer prowadzi kampanię marki Aspirin C. Celem jest dotarcie do młodych konsumentów. Porusza temat, którym ci są żywo zainteresowani: randki.
0 1 0 0 0 17.10.2022Temat zrównoważonego rozwoju jest wciąż istotny – pomimo rosnących kosztów życiaW badaniu „Sustainability Sector Index 2022” Kantar zidentyfikował priorytety w kwestiach środowiskowych, jak i społecznych, którymi powinny zająć się firmy – zarówno na poziomie całego biznesu, jak i poszczególnych sektorów (w sumie 38).
0 25 0 0 0 17.10.2022„Szanuj siebie” – No Fluff Jobs walczy o poprawę standardów rekrutacyjnychPortal z ofertami pracy w IT No Fluff Jobs zwraca uwagę w kampanii na nieprzejrzyste procesy rekrutacyjne, dyskryminację ze względu na wiek lub płeć czy brak informacji o proponowanych zarobkach w ogłoszeniach.
3 6 0 0 0 17.10.2022Rodzina Atomickich edukuje o energii jądrowej w kampanii Ministerstwa Klimatu i Środowiska„Z energią jądrową na co dzień” – Ministerstwo Klimatu i Środowiska rusza z ogólnopolską kampanią informacyjno-edukacyjną. Na przykładach z codziennego życia ma pokazać możliwości energetyki jądrowej i to, jak budowa elektrowni jądrowych wpłynie na nasze życie. Bohaterami są członkowie rodziny Atomickich. W kampanii wezmą udział eksperci i popularyzatorzy nauki.