Espresso

15 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2020

Adrino DigitALL wprowadza Tarczę reklamową dla przedsiębiorców

Adrino DigitALL, największa w Polsce sieć reklamy native i rich media, zapowiedziała akcję „Tarcza reklamowa dla przedsiębiorców od Adrino”. Za każde 500 zł przeznaczone na kampanię przedsiębiorcy otrzymają drugie 500 zł na pakiet dodatkowej powierzchni reklamowej. Wydając zatem 1000 zł, otrzymuje się świadczenia o wartość 2000 zł. Akcja wystartowała 25 maja 2020 r. i jest skierowana do małych przedsiębiorstw dotkniętych skutkami pandemii. Maksymalna wartość dodatkowej powierzchni reklamowej wynosi 10 000 zł.

10 czerwca 2020

9 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2020

Sport podczas pandemii. Asics przedstawia badanie w ramach kampanii „Run to feel”

Marka Asics zainaugurowała kampanię „Run to feel”, przedstawiając badania, z których wynika, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania. 73% osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu. Ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81% respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł w myśl hasła „w zdrowym ciele zdrowy duch”.

Poprzednie Następne