Bayer wykorzystuje motyw randki w kampanii Aspirin C skierowanej do młodych
  • 2
  • 1
18.10.2022

Bayer wykorzystuje motyw randki w kampanii Aspirin C skierowanej do młodych

Bayer prowadzi kampanię marki Aspirin C. Celem jest dotarcie do młodych konsumentów. Porusza temat, którym ci są żywo zainteresowani: randki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2022

  • 3
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2022

Rodzina Atomickich edukuje o energii jądrowej w kampanii Ministerstwa Klimatu i Środowiska

„Z energią jądrową na co dzień” – Ministerstwo Klimatu i Środowiska rusza z ogólnopolską kampanią informacyjno-edukacyjną. Na przykładach z codziennego życia ma pokazać możliwości energetyki jądrowej i to, jak budowa elektrowni jądrowych wpłynie na nasze życie. Bohaterami są członkowie rodziny Atomickich. W kampanii wezmą udział eksperci i popularyzatorzy nauki.