Bayer wykorzystuje motyw randki w kampanii Aspirin C skierowanej do młodych
  • 2
  • 1
18.10.2022

Bayer wykorzystuje motyw randki w kampanii Aspirin C skierowanej do młodych

Bayer prowadzi kampanię marki Aspirin C. Celem jest dotarcie do młodych konsumentów. Porusza temat, którym ci są żywo zainteresowani: randki.

Kampania pod hasłem „Skasuj przeziębienie” skierowana jest do digitalowej publiczności w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. Główna bohaterka spotu dostaje wiadomość od „tego” chłopaka. Dzięki wsparciu Aspirin C dziewczyna szybko zamienia dreszcze z przeziębienia na dreszcze z wrażenia na myśl o długo wyczekiwanej randce.

– Odeszliśmy od popularnego wśród preparatów na przeziębienie formatu. A skoro mieliśmy trafić także do młodszej grupy odbiorców, nie tylko pomysł musiał być nośny, ale także język. Dlatego m.in. w spocie zamiast dialogu bohaterów widzimy wiadomości i emotki, które przesyłają sobie na Messengerze. Całość musiała być uniwersalna i zrozumiała nie tylko w Polsce, ale w całym regionie. Adekwatną formę dla naszego pomysłu pomógł nam znaleźć reżyser, który idealnie wyczuwa trendy: Adrian Chudek – mówi Katarzyna Kotowska, senior copywriter z MullenLowe Warsaw.

Spot przygotowała agencja MullenLowe Warsaw, odpowiedzialna także za sesję zdjęciową na potrzeby key visuala użytego w materiałach digital i BTL na wszystkich rynkach.

W polskiej odsłonie kampanii działania prowadzone są na portalach i w social media. Produkcję wideo i foto przygotowało studio produkcyjne Garaż. Muzyka pochodzi z zasobów MassiveMusic, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.

  • 1
Bayer Aspirin C kampania skierowana do młodych konsumentów

Bayer wykorzystuje motyw randki w kampanii Aspirin C skierowanej do młodych

17 października 2022

  • 3
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2022

Rodzina Atomickich edukuje o energii jądrowej w kampanii Ministerstwa Klimatu i Środowiska

„Z energią jądrową na co dzień” – Ministerstwo Klimatu i Środowiska rusza z ogólnopolską kampanią informacyjno-edukacyjną. Na przykładach z codziennego życia ma pokazać możliwości energetyki jądrowej i to, jak budowa elektrowni jądrowych wpłynie na nasze życie. Bohaterami są członkowie rodziny Atomickich. W kampanii wezmą udział eksperci i popularyzatorzy nauki.