Polak zmienia ekrany, ale kanapy nie wymienił od lat - Marketing przy Kawie

Polak zmienia ekrany, ale kanapy nie wymienił od lat

Telewizor dla wielu osób przestał być centralnym punktem domu – nie jest to chyba zaskakujące. Podczas badań w polskich domach można jednak przeżyć niejedno zaskoczenie.

Z badaczką Julią Izmałkową (Izmałkowa Consulting) rozmawia Jakub Müller

Julia Izmałkowa

Dyrektor zarządzająca firmy Izmałkowa Consulting. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce - z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Polak zmienia ekrany, ale kanapy nie wymienił od lat
Jakub MüllerJakub Müller

Czy polski konsument się zmienia?

Julia IzmałkowaJulia Izmałkowa

Bardzo.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to