0 1 0 0 0 22.02.2021Influencerzy w Wielkiej Brytanii nie będą mogli stosować filtrów wyolbrzymiających efekty stosowania kosmetykówFiltry nie powinny być stosowane w reklamach w mediach społecznościowych, jeśli wyolbrzymiają efekt działania produktu – orzekła brytyjska Advertising Standards Authority. To efekt kampanii prowadzonej przez jedną z influencerek.
1 1 0 0 0 22.02.2021Uniqa łączy się z Axą i rozpoczyna kampanięWkrótce nastąpi połączenie prawne firm ubezpieczeniowych Uniqa i Axa. Będą działać pod nazwą Uniqa. Połączenie firm poprzedza kampania wizerunkowa.
1 1 0 0 0 22.02.2021„Myślimy zmianą” – BNP Paribas z kampanią skierowaną do przedsiębiorcówBNP Paribas zainicjował nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych. Komunikacja pod hasłem „Myślimy zmianą” adresowana jest do przedsiębiorców z segmentu małych i średnich firm oraz dużych korporacji.
0 5 0 0 0 22.02.2021Logo Muzeum Fotografii w Krakowie docenione w przeglądzie Museum NextLogo krakowskiego Muzeum Fotografii znalazło się w gronie sześciu najciekawszych identyfikacji wizualnych muzeów na świecie. Umieszczono je w zestawieniu magazynu online Museum Next obok znaków takich instytucji, jak londyńskie Museum of the Home, paryskie Les Catacombes, Muzeum Sztuki Współczesnej w Buenos Aires, AZ Museum oraz australijskie Narodowe Muzeum Morskie.
1 4 0 0 0 22.02.2021Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa i rozpoczyna kampanięŠkoda ogłosiła rok 2021 Rokiem Bezpieczeństwa. Działania marki w ramach tej akcji obejmują koordynację szeregu projektów propagujących i zwiększających na co dzień bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych. Brand rozpoczyna też kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 22.02.2021Adidas potwierdza plan sprzedaży ReebokaAdidas sprzedaje Reeboka. To element nowej strategii niemieckiej marki.
0 1 0 0 0 22.02.2021Trwają zgłoszenia do konkursu Złota SłuchawkaW tym roku zgłoszenia w konkursie Złota Słuchawka będą oceniane przez trzydziestu jurorów. Konkurs wyróżnia najlepsze projekty i ludzi wspierających procesy bezpośredniego kontaktu z klientem. Przyjmowanie prac w pierwszym terminie konkursu mija 5 marca. Drugi termin będzie trwać do 12 marca.
1 2 0 0 0 19.02.2021Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowychTrwa 4. edycja kampanii promocyjnej „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, przekonuje Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s.
0 1 0 0 0 19.02.2021Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badaniaCo wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.
0 1 0 0 0 19.02.2021Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy CaratW czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.