Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
  • 0
  • 9
17.03.2021

Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent

Dom mody Yves Saint Laurent rozpoczął kampanię męskich perfum Y Le Parfum. Kampania skupia się wokół pytania „Why not?”, zachęcając do pójścia pod prąd, jeżeli na szali są nasze marzenia. W ramach trwającej kampanii powstał mural z podobizną Lenny’ego Kravitza, który ożył w tkance miasta dzięki muzyce granej na żywo.

Do grupy zapachów Y od Yves Saint Laurent – EDP, EDT, EDP Live Intense – dołączył Y Le Parfum. W Warszawie namalowano mural promujący ten wariant. Widnieje na nim wizerunek ambasadora marki, Lenny’ego Kravitza – piosenkarza, instrumentalisty, autora tekstów, producenta i fotografa.

Malowidło w piątkowy wieczór w połowie marca wybrzmiało tysiącem dźwięków. Na scenie pojawił się Fisz Emade Tworzywo. Artysta w ramach prezentacji projektu stanął na 5-metrowej konstrukcji, aby zamienić mural w muzyczne doświadczenie. Muzyka na żywo w przestrzeni miasta i legenda rocka w tle to połączenie, które mogli oglądać przechodnie.

Mural YSL z wizerunkiem Lenny’ego Kravitza można zobaczyć przy ul. Tamka 37 do końca marca 2021 r. Za koncept, koordynację oraz kompleksową realizację techniczną i logistyczną odpowiedzialna była agencja 2Koma7.

  • 9
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent

Muzyczny mural Yves Saint Laurent

Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent
Mural i koncert promują męskie perfumy Y od Yves Saint Laurent

17 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen Media

Stabilna jest liczba gospodarstw telewizyjnych, jednak coraz częściej na telewizorze oglądane jest wideo online. Najpowszechniejsze ekrany wykorzystywane do oglądania treści wideo to kolejno: telewizor, smartfon, PC/laptop, tablet. Jednocześnie telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych. Już co czwarte gospodarstwo z dostępem do Sieci korzysta z płatnych treści streamingowych. To główne wyniki dorocznego badania „Establishment Survey” firmy Nielsen Media.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet? Ogólnopolskie badanie wśród kobiet na kierowniczych stanowiskach

Jedna czwarta kobiet na menedżerskich stanowiskach czuje się niedoceniana w miejscu pracy. Mimo zajmowania wysokiego stanowiska i pełnienia odpowiedzialnej funkcji 61% badanych kobiet postrzega swoją rolę w firmie jako wspierającą, a nie przywódczą. 40% uważa swoje osiągnięcia za przeciętne. Takie są wyniki badania Clue PR, pt. „Bariery do kariery”. Z jakimi przeszkodami na drodze do rozwoju zawodowego kobiety muszą się mierzyć najczęściej?