Personalia

VML wprowadza Tribes – zmiany i awanse w strukturze VML Poland

Z początkiem stycznia 2024 r. VML Poland tworzy strukturę opartą na multidyscyplinarnych zespołach. Awansuje też sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów.

W związku ze strategią rozwoju biznesu brand experience agencja VML Poland powołała multidyscyplinarne zespoły (Tribes) zbudowane wokół grup klientów. W ramach każdego z tych zespołów łączy kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement. Ma to pozwolić na optymalny dobór specjalistów pod kątem potrzeb klienta na podstawie specjalizacji i doświadczenia w pracy dla poszczególnych branż i kategorii.

Poszczególne Tribes będą wspierane przez wszystkie zasoby, produkty i narzędzia w ofercie VML Poland. Uwzględnia to:

  • najnowszą wiedzę w zakresie możliwości oferowanych przez AI,
  • pogłębione wykorzystanie danych.

Zespoły będą korzystały ze wsparcia działu technologicznego agencji.

Organizacja zespołów multidyscyplinarnych ma umożliwić:

  • optymalne wykorzystywanie globalnego know how grupy WPP,
  • efektywną współpracę z agencjami mediowymi i PR WPP w Polsce.

Na czele poszczególnych Tribes, w randze managing partners, stoją:

  • Michał Banaszewski,
  • Magdalena Brejnak-Kowalska,
  • Agnieszka Grzymkowska,
  • Natalia Krzyśków,
  • Katarzyna Smurzyńska,
  • Katarzyna Tomalska.

Michał Banaszewski

Od osiemnastu lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od blisko trzynastu lat – z VML. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów. Również, jako szef zespołu obsługi klienta zarządzający zespołem Client Engagement i relacjami z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami.

Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, jak T-Mobile, IKEA, Samsung, Danone, PepsiCo, Orange, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi czy Red Bull. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek jury Effie Awards 2018 oraz Komitetu Organizacyjnego Effie Awards w latach 2019–2022.

Magdalena Brejnak-Kowalska

Z VML jest związana od ponad sześciu lat. Pracowała m.in. dla takich klientów, jak mBank, Grupa Żywiec czy IKEA. Realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 r., kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami. Pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów działań komunikacyjnych czy kampanii.

W strukturze działu Client Engagement VML Poland stoi na czele 60-osobowego zespołu regionalnego, który realizuje działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych klientów sieci WPP.

Agnieszka Grzymkowska

Menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu i komunikacji marki. Zarządzała projektami komunikacji marketingowej z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz pracą multidyscyplinarnych zespołów. W VML zajmowała stanowiska client engagement director, a ostatnio WPP Danteam regional lead. Koordynowała tworzenie komunikacji dla marek Danone EDP w regionie Europy Środkowej.

Wcześniej związana z takimi firmami jak McCann i Ogilvy. Pracowała dla marek takich jak Danone, Coca-Cola, Reckitt, Ferrero, Dove, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych. Szczególnie dumna jest z ostatniej kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór”. Ceni ducha współpracy i dobrej komunikacji w zespole, które jej zdaniem, pozwalają rozwijać kreatywność. Z wykształcenia psycholożka i filmoznawczyni. Miłośniczka zwierząt, tenisa i medytacji.

Natalia Krzyśków

Absolwentka SGH i Ecole des Sciences Politiques w Paryżu. Jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą, pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej 16-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów, jak McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Współlaureatka trzech nagród Effie, w tym za kampanię długofalową.

Do VML przyszła na początku 2023 r. z K2Create. W VML zarządzała zespołami realizującymi działania dla takich klientów jak IKEA, Ferrero, Bat, BP, Pernod-Ricard czy McCormick.

Katarzyna Smurzyńska

Jest związana z branżą reklamową od 2007 r. Przygodę z marketingiem rozpoczęła po stronie klienta. Przez ponad 6 lat zarządzała kompleksowymi kampaniami marketingowymi linii lotniczych Wizz Air w 12 krajach. Od 2017 r. pracuje w agencji marketingowej VML, obsługując głównie markę Mazda na poziomie europejskim.

Jej zainteresowania skupiają się wokół procesów transformacji klientów, centralizacji działań oraz optymalizacji produkcji w ramach jednego hubu obsługującego liczne rynki. Pasjonuje ją sztuczna inteligencja oraz wykorzystanie najnowszych technologii w dalszej optymalizacji pracy.

Katarzyna Tomalska

Ma inżynierskie wykształcenie i analityczny umysł, dzięki czemu zmienia się w radar do wychwytywania potencjalnych zagrożeń i ich skutków. Takim radarem jest od 2004 r., kiedy zaczęła pracować m.in. dla koncernów:

  • Unilever (Dove, Lipton, Knorr),
  • Nutricia (Bebiko, Bebilon, BoboVita),
  • Nestlé (Winiary, Kit Kat, Lion),
  • PepsiCo (Lay’s Cheetos),
  • a także dla marek: Philips, Lidl, GSK, FCA, Adidas.

Umie poruszać się w środowisku korporacyjnym, budować zaufanie, nie tracąc z pola widzenia KPI. Cechy, które najbardziej ceni u siebie i innych, to zaangażowanie, zorganizowanie, pracowitość i poczucie humoru. Czytane w odwrotnej kolejności.

  • 1
Tribes VML Poland

Nowi managing partners stojący na czele Tribes w VML Poland: Magdalena Brejnak-Kowalska, Agnieszka Grzymkowska, Natalia Krzyśków, Michał Banaszewski, Katarzyna Smurzyńska, Katarzyna Tomalska



Reklama