„(P)okaż serce” – Robert i Anna Lewandowscy w kampanii Instytutu Matki i Dziecka
  • 1
  • 3
9.02.2024

„(P)okaż serce” – Robert i Anna Lewandowscy w kampanii Instytutu Matki i Dziecka

Instytut Matki i Dziecka uruchamia drugą edycję kampanii „(P)okaż serce”. Chce zwiększyć świadomość społeczną dotyczącą nowotworów dziecięcych. W kampanii udział biorą piłkarz Robert Lewandowski wraz z żoną Anną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2024

8 lutego 2024