„(P)okaż serce” – Robert i Anna Lewandowscy w kampanii Instytutu Matki i Dziecka
  • 1
  • 3
9.02.2024

„(P)okaż serce” – Robert i Anna Lewandowscy w kampanii Instytutu Matki i Dziecka

Instytut Matki i Dziecka uruchamia drugą edycję kampanii „(P)okaż serce”. Chce zwiększyć świadomość społeczną dotyczącą nowotworów dziecięcych. W kampanii udział biorą piłkarz Robert Lewandowski wraz z żoną Anną.

Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka rozpoczęła drugą edycję kampanii „(P)okaż serce”. Celem jest wzrost świadomości społecznej o nowotworach dziecięcych. Kampania ma na celu przełamanie tabu i wyposażenie społeczeństwa w niezbędną wiedzę na temat niespecyficznych objawów nowotworów dziecięcych. Anna i Robert Lewandowscy to tylko niektórzy z ambasadorów tej inicjatywy.

Spot promocyjny kampanii ukazuje doświadczenia dzieci z chorobą nowotworową. Został stworzony przez agencję Diea. Film dostępny jest na stronie pokazserce.pl oraz emitowany w PKP Intercity i kinie Stacja Falenica.

Centralnym punktem kampanii jest Międzynarodowy Dzień Nowotworów Dziecięcych, 15 lutego, z poprzedzającą go akcją serduszkową w mediach społecznościowych. By wziąć w niej udział, wystarczy dodać zdjęcie symbolu serca z odpowiednimi hashtagami na profilach w mediach społecznościowych.

Na stronie pokazserce.pl udostępnione są także:

  • informacje o nowotworach dziecięcych, wsparciu dla dzieci i ich rodzin,
  • wyniki badania świadomości społecznej, przeprowadzonego przez ABR Sesta.

Realizacją strony internetowej zajęła się Diea we współpracy z Seofly.

Kampania potrwa trzy tygodnie, od 8 do 29 lutego. W realizację działań na rzecz kampanii zaangażowali się Good One PR, agencja graficzna Diea, Seofly, studio nagraniowe Nobocoto, studio Black Phonton, Pro Makeup Artist Kornelia Głaszcz.

  • 3
Kampania „(P)okaż serce”

Kampania „(P)okaż serce”

Kampania „(P)okaż serce”
Kampania „(P)okaż serce”

9 lutego 2024

8 lutego 2024