Po co nosimy urządzenia do noszenia? O wearables i ich roli w naszym życiuPo co nosimy urządzenia do noszenia? O wearables i ich roli w naszym życiuPo co nosimy urządzenia do noszenia? O wearables i ich roli w naszym życiuPo co nosimy urządzenia do noszenia? O wearables i ich roli w naszym życiu
Dobrostan scyfryzowany (kadr z filmu szkoleniowego firmy Garmin)

Po co nosimy urządzenia do noszenia? O wearables i ich roli w naszym życiu

Po co nosimy urządzenia do noszenia? O wearables i ich roli w naszym życiu
Alicja Kwiatkowska-Kłącz

Alicja Kwiatkowska-Kłącz

-

strategy manager, Hand Made

Alicja Kwiatkowska-Kłącz

Alicja Kwiatkowska-Kłącz

strategy manager
Hand Made

Strateżka z 13-letnim doświadczeniem w reklamie. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, ze specjalizacją psychologia reklamy i zachowań konsumenckich, a także Szkoły Marketingu Interaktywnego SAR i studiów proces rozwoju nowego produktu w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego i na SGH. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional IAB. W codziennej pracy skupia się na poszukiwaniu insightów, projektowaniu komunikacji i strategii reklamowych. Odpowiedzialna za planowanie działań m.in. dla marek Tyskie, Nescafe Dolce Gusto, Samsung Care, Amway, W.Kruk, Allegro, Purina i Hoop Cola. Współtwórczyni projektów Samsung Magia Świąt z Sokołem (grudzień 2022), Samsung Perfect Match (kwiecień 2023) oraz Samsung Sleepwell (czerwiec 2023).

Na początku pojęcie wearables wiązało się z rozrywką, a droga do serc użytkowników była raczej długa i pełna ślepych uliczek. A jednak coś spowodowało, że lody zostały przełamane. Według danych Deloitte za rok 2022 – 35% Polaków patrzących na swoje nadgarstki zobaczyło tam smartwatcha lub opaskę. Czynnikiem napędzającym tę transformację była pandemia, która wstrząsnęła społeczeństwem na tyle, że postawiliśmy swój dobrostan wysoko wśród życiowych priorytetów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja