Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let's have period sex”
  • 1
  • 1
31.01.2024

Marka podpasek stworzyła walentynkowe czekoladki „Let’s have period sex”

Amerykańska marka podpasek U by Kotex we współpracy z producentem żywności funkcjonalnej stworzyła czekoladki „Let’s have period sex”. Deklaruje, że chce w ten sposób w walentynki znormalizować dyskusję o seksie w czasie miesiączki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

DR

3 miesiące temu

I pomyśleć, że Walentynki to było kiedyś romantyczne święto zakochanych. "Postępowcy" wszystko muszą odrzeć z uczuć i sprowadzić do fizjologii. Trudno mi sobie wyobrazić, zachwyt dziewczyny, gdy dostanie taką bombonierkę od chłopaka.

31 stycznia 2024

30 stycznia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
30.01.2024

Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro na obsługę współpracy z influencerami

Stor9 wygrała przetarg na strategię influencer marketingową dla marki Alpro. W tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń influencerskich, jak również organizację wydarzeń z udziałem influencerów. Stor9 odpowiada za kompleksową strategię influencer marketingową dla marki Alpro w tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń u influencerów, jak również koordynację i organizację wydarzeń z udziałem influencerów.