Jak sprawić, żeby dział kreatywny regularnie wygrywał nagrody?

Nie raz zdarzyło nam się wręcz dopłacić do któregoś z szalonych pomysłów. Tak bardzo wierzyliśmy w to, że da nam zupełnie inną wartość niż pieniądze.

Z Dawidem Szczepaniakiem (chief creative officer & partner w agencji VMLY&R Poland) rozmawiamy o narzędziach, które wyzwalają kreatywność i o ryzyku innowacyjności, które się opłaca

Dawid Szczepaniak

Od 15 lat w tej samej agencji: znanej wcześniej jako Pride&Glory Interactive, następnie VML, a obecnie VMLY&R. Zarządza 75-osobowym zespołem kreatywnym, z którym zdobył w minionej dekadzie ponad 350 międzynarodowych i polskich nagród. Znalazły się wśród nich pierwsze przyznane Polakom Grand Prix oraz Titanium Cannes Lions, pierwszy tytuł Agencji Roku Cannes Lions dla firmy z Polski, Grand Prix Andy Awards, Grand Prix GoldenDrum, żółty ołówek D&AD, dwa tytuły Agencji Roku KTR i wiele innych. Ma na koncie projekty z kategorii Entertainment dla marek takich jak Żywiec, EB, adidas, Johnnie Walker, Wyborowa, Absolut, Ballantines, Samsung, BNP Paribas. Zasiadał w jury Cannes Lions, Golden Drum, Webby Awards, Kyiv International Advertising Festival, South Korean AdStars, New York Festivals, MENA Cristal Awards, KTR, IAB Mixx Poland, IAB Mixx Romania. Po godzinach pomysłodawca, inwestor oraz Product Owner polskiej aplikacji randkowej MINX.app, która rzuca wyzwanie liderowi kategorii z ogniem w ikonie.

Jak sprawić, żeby dział kreatywny regularnie wygrywał nagrody?
Jacek SzlakJacek Szlak

Gratuluję całej agencji brązu w Cannes. Liczycie nagrody, które otrzymujecie?

Dawid SzczepaniakDawid Szczepaniak

Oczywiście, ale w tym roku to nie my jesteśmy tam gwiazdami. To McCann rozwalił system. Pozostaje mi cieszyć się, że trzymamy stały poziom i że to już trzeci raz przez ostatnie 5 lat, kiedy wracamy z Lwem z Cannes.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja