Salesforce „State of Service” – wyniki raportu - Marketing przy Kawie
82% zespołów obsługi klienta w Polsce wykorzystuje lub przygląda się AI – raport Salesforce „State of Service”
  • 0
  • 1
6.05.2024

82% zespołów obsługi klienta w Polsce wykorzystuje lub przygląda się AI – raport Salesforce „State of Service”

Trzy czwarte organizacji w Polsce oczekuje, że usługi przyniosą im w tym roku większe przychody. Równie wiele spodziewa się większego budżetu w tym roku. Dwie trzecie zaś spodziewa się zwiększenia zatrudnienia. Salesforce opublikował nowy raport „State of Service”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 maja 2024