Gen Z w Polsce a programy lojalnościowe - Marketing przy Kawie
Ponad dwie trzecie Gen Z w Polsce korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Advertisement
  • 0
  • 1
6.05.2024

Ponad dwie trzecie Gen Z w Polsce korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu

66,3% młodych Polaków decyduje się na skorzystanie z programów lojalnościowych przy zakupach raz w miesiącu bądź częściej. Jedynie 12,9% tej grupy nie korzysta w ogóle z programów lojalnościowych. Takie dane przynosi raport z marca 2024 – „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej”, przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 maja 2024