Klarna udoskonala wirtualnego asystenta - Marketing przy Kawie
Klarna deklaruje, że jej AI do obsługi klientów zastępuje 700 pracowników
  • 0
  • 1
5.03.2024

Klarna deklaruje, że jej AI do obsługi klientów zastępuje 700 pracowników

Szwedzki fintech Klarna pochwalił się efektywnością swojego wirtualnego asystenta. Oparty na technologii OpenAI chatbot wykonuje pracę równoważną 700 pełnoetatowym agentom obsługi klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2024