„Teraz mnie widzisz?” – kampania społeczna Fundacji Avalon
  • 2
  • 4
12.12.2023 Aktualizacja:

„Teraz mnie widzisz?” – kampania społeczna Fundacji Avalon

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz przewlekle chore. W tym roku po raz szósty wypromuje kampanię, która zwraca uwagę na problem niezauważalności blisko 5 mln OzN w Polsce. Kampania pokazuje osoby z niepełnosprawnościami w nietypowych kadrach i kreacjach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2023

Wybory, Oppenheimer, Znachor, Beyoncé i memy „bejba” – Google podsumowuje rok w wyszukiwarce

Tematy polityczne, w szczególności hasła związane z wyborami parlamentarnymi, zdominowały tegoroczne zestawienie „Rok w wyszukiwarce”. Polki i Polacy wyszukiwali również informacje o konflikcie izraelsko-palestyńskim. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się filmy „Oppenheimer” i „Barbie”, z których ostatecznie to ten pierwszy zajął pierwsze miejsce na liście filmowej. Podium zamknęła „Zielona granica” Agnieszki Holland. Nie zabrakło również pytań o popularnego burgera, bambika i o to, co robi marszałek sejmu.