Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów w badaniu GfK
  • 0
  • 1
31.08.2020

Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów w badaniu GfK

Szybkie odbudowywanie się klimatu konsumenckiego z ostatnich trzech miesięcy w sierpniu zostało wyhamowane. Wakacyjne nastroje sprzyjające mniejszej uważności, letni optymizm, wzmożona mobilność osób odreagowujących kilkumiesięczne zamknięcie spowodowały ponowne pojawienie się ognisk infekcji i powrót obaw o przyszłą kondycję zarówno własnego gospodarstwa domowego, jak i całej polskiej gospodarki. Barometr nastrojów konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w sierpniu -11,1. Był o 2,3 p.p. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2020

Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB Polska

Czym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.