Planujesz strategię marketingową na czas kryzysu? Oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedziećPlanujesz strategię marketingową na czas kryzysu? Oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedziećPlanujesz strategię marketingową na czas kryzysu? Oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedziećPlanujesz strategię marketingową na czas kryzysu? Oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć
Obmyśl strategię na zmienne warunki, choć to trudne (fot. Pixabay)

Planujesz strategię marketingową na czas kryzysu? Oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć

Planujesz strategię marketingową na czas kryzysu? Oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć
Maciej Hoffmann

Maciej Hoffmann

-

kierownik studiów podyplomowych E-marketing w praktyce, realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Maciej Hoffmann

Maciej Hoffmann

kierownik studiów podyplomowych E-marketing w praktyce, realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Manager z 19-letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży oraz ponad 14-letnim w pozyskiwaniu klientów i rozwoju biznesu. Na rynkach polskim i zagranicznych (USA, Kanada, Słowenia, Czechy, Wegry, Rumunia) zrealizował ponad 150 projektów, zwłaszcza z obszarów e-commerce, performance, social media oraz lead generation. Członek międzynarodowej organizacji Direct Marketing Association, były szef grupy e-commerce IAB, uczestnik wielu seminariów i konferencji. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, posiada dyplom międzynarodowy MBA.

Przetrwasz czy zbankrutujesz? Dowiedz się, jak twoja marka może dostosować się do nowego świata w dobie kryzysu. Upewnij się, w co inwestować, jakie działania podjąć i jak zmodyfikować swoją strategię marketingową z uwzględnieniem nowej sytuacji na rynku.

Wraz z wejściem w 2020 rok znaleźliśmy się w nowej erze gospodarki. Kształtuje ją sytuacja związana z pandemią Covid-19, przyspieszającą kryzys gospodarczy na świecie. Po restrykcjach dotyczących poruszania się czy zakazie zgromadzeń sporo firm zaczęło pracować zdalnie. Ten rodzaj pracy umożliwił im przetrwanie i dalszy rozwój.

Niestety, wiele przedsiębiorstw zbankrutowało.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się