Espresso

21 września 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Startuje 43. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing

W bogatej ofercie szkoleń marketingowych na polskim rynku niełatwo jest znaleźć program, który rozwija kompetencje marketingowe na poziomie strategicznym. Który poszerza umiejętności zarządzania, zamiast skupiać się wyłącznie na działaniach operacyjnych. Który uczy planowania długofalowych działań, a nie obsługi konkretnych narzędzi. A przecież w obliczu ciągłych zmian w środowisku biznesowym wyżej wymienione kompetencje są absolutnym „must-have” dla każdego marketera.

20 września 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2018

Świadomość ubezpieczeniową przekazujemy z pokolenia na pokolenie – pokazuje badanie SW Research

Wzory zachowań ukształtowane w rodzinie mają coraz większy wpływ na decyzje Polaków dotyczące ubezpieczenia mieszkania. Jako powód nabycia polisy wskazujemy je częściej niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego czy skorzystanie z atrakcyjnej oferty ubezpieczeniowej. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii.

Poprzednie Następne