Segmentacja współczesnych Polek. Badanie IQS
  • 0
  • 0
20.09.2018

Segmentacja współczesnych Polek. Badanie IQS

Jakie są współczesne kobiety? Jak się realizują? Co je napędza, a co działa niczym hamulec? Obrazu współczesnych Polek w ramach projektu „Women Power” poszukiwały agencja badawcza IQS i wydawnictwo Ringier Axel Springer.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 września 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2018

Świadomość ubezpieczeniową przekazujemy z pokolenia na pokolenie – pokazuje badanie SW Research

Wzory zachowań ukształtowane w rodzinie mają coraz większy wpływ na decyzje Polaków dotyczące ubezpieczenia mieszkania. Jako powód nabycia polisy wskazujemy je częściej niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego czy skorzystanie z atrakcyjnej oferty ubezpieczeniowej. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii.