Świadomość ubezpieczeniową przekazujemy z pokolenia na pokolenie – pokazuje badanie SW Research
  • 0
  • 0
20.09.2018

Świadomość ubezpieczeniową przekazujemy z pokolenia na pokolenie – pokazuje badanie SW Research

Wzory zachowań ukształtowane w rodzinie mają coraz większy wpływ na decyzje Polaków dotyczące ubezpieczenia mieszkania. Jako powód nabycia polisy wskazujemy je częściej niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego czy skorzystanie z atrakcyjnej oferty ubezpieczeniowej. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 września 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2018

Słuchacze „Nowego public relations” dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa

Przygotowanie kampanii PR promującej nową markę Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – ze szczególnym naciskiem na zbudowanie rozpoznawalności MHK jako instytucji zajmującej się całościowo i kompleksowo Krakowem, zgodnie z jego misją: „Opisujemy, dokumentujemy i opowiadamy Kraków. Słuchamy Miasta”. Przed takim zadaniem stanęli słuchacze jubileuszowej, 15. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

19 września 2018