Sieci handlowe walczą na historie miłosneSieci handlowe walczą na historie miłosneSieci handlowe walczą na historie miłosneSieci handlowe walczą na historie miłosne
Podobne produkty, podobne spoty, nieco inne oddziaływanie na odbiorców (fot. kadr ze spotu)

Sieci handlowe walczą na historie miłosne

Sieci handlowe walczą na historie miłosne
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Walka, którą obserwujemy między Biedronką a Lidlem, ma swój odpowiednik we Francji. Jest nią rywalizacja między sieciami handlowymi Intermarché i Monoprix. Tej wiosny obie nakręciły podobne reklamy. Spot Intermarché konsumenci uznali za nieco zbyt długi. Jeszcze dłuższą reklamę Monoprix przyjęli natomiast lepiej. Wszystko za sprawą odpowiedniego doboru emocji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się