1 2 0 0 0 18.01.2018 Aktualizacja: 11:4029.01.2018STS protestuje przeciwko reklamie Vectry z gumowymi lalkamiOperator telewizji kablowej Vectra rozpoczął kampanię promocyjną. W spocie widoczny jest mężczyzna obok dwóch gumowych lalek. Stowarzyszenie Twoja Sprawa domaga się wycofania reklamy i przeproszenia konsumentów.
0 1 0 0 0 18.01.2018„Życie bez ściemy” – kampania deserów DayUp PearlsRuszyła kampania promująca desery DayUp Pearls (Arteta). Jej hasło to „Życie bez ściemy”. Motywem przewodnim jest walka ze ściemą w recepturach produktach spożywczych, a także w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych.
0 0 0 0 0 17.01.2018Kongres Online Marketing „Praktycy dla praktyków” już 1 marca1 marca odbędzie się edycja specjalna Kongresu Online Marketing. Wydarzenie odbywa się pod hasłem „Skuteczne recepty marketingowe Kongresu Online Marketing – praktycy dla praktyków”.
0 0 0 0 0 17.01.2018VI edycja konferencji M@il My Day w marcu20 i 21 marca odbędzie się kolejna, szósta już edycja konferencji M@il My Day. Organizuje ją firma FreshMail. To wydarzenie branżowe łączy inspirujące prelekcje oraz case studies z warsztatami.
0 0 0 0 0 17.01.2018YouTube zaostrza zasady dotyczące monetyzacji treści i partnerstwGoogle ogłosił zaostrzenie zasad monetyzacji treści na YouTube. Ma to być próba odzyskania zaufania reklamodawców.
0 2 0 0 0 17.01.2018Rodzina dziecięcego modela z reklamy H&M przeprowadza się „ze względów bezpieczeństwa”Kilka dni temu na stronie internetowej marki H&M pojawiło się zdjęcie czarnoskórego chłopca w bluzie z napisem „Coolest monkey in the jungle”. Fotografia wywołała burzę wśród internautów. Matka chłopca w rozmowie z BBC oznajmiła, że rodzina po tym incydencie musiała zmienić miejsce zamieszkania.
0 0 0 0 0 17.01.2018Jak Polacy wyobrażają sobie swój bank w 2018 i 2028 r.?Polacy mają apetyt na innowacje i technologiczne ułatwienia w kontaktach z bankiem. Zdaniem 90 proc. z nich w ciągu dziesięciu lat własnoręczny podpis zostanie zastąpiony elektronicznym. Obsługa w większości oddziałów będzie automatyczna, a prawie wszystkie sprawy będzie można załatwić przy pomocy wirtualnej rzeczywistości. Taki wyniki przyniosło badanie „Finanse przyszłości”, przeprowadzone przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium.
0 0 0 0 0 17.01.2018PepsiCo powierza agencji Biuro Podróży Reklamy obsługę internetową marki RockstarPrzetarg na obsługę budżetu internetowego marki Rockstar (PepsiCo) wygrała agencja Biuro Podróży Reklamy. Umowa została podpisana na rok. Współpraca rozpoczęła się w grudniu 2017 r.
0 0 0 0 0 17.01.2018„AdReaction: The Art of Integration”. Raport Kantar Millward BrownPonad połowa firm na świecie niewłaściwie planuje kampanie wielokanałowe. Przez to nie wykorzystują one szansy na zwiększenie efektywności swoich marek. Taki wniosek przyniosło badanie Kantar Millward Brown.
0 0 0 0 0 17.01.2018Ferrero przejmuje marki słodyczy Nestlé w USA16 stycznia Grupa Ferrero wraz ze spółkami powiązanymi ogłosiła zawarcie ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia amerykańskiej części Nestlé związanej z produkcją słodyczy. Cena transakcji wyniesie 2,8 mld dol. W 2016 r. obroty tej części Nestlé w Stanach Zjednoczonych wyniosły około 900 mln dol.