Blogerzy i dziennikarze padli na kolana przed spotem firmy HelloFlo. W okamgnieniu obiegł on Sieć. W niecałe dwa dni zgromadził na swoim koncie blisko 2,5 mln wyświetleń i stał się internetową sensacją. Niezły wynik jak na reklamę, w której dwunastolatka przez dwie minuty opowiada o miesiączce...
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Genialna, przełomowa, prześmieszna” – zagraniczne nagłówki nie pozostawiają wątpliwości. Reklama zestawów menstruacyjnych HelloFlo, która premierę miała w Internecie 29 lipca, zdążyła już urosnąć w marketingowym świecie do rangi prawdziwego wydarzenia.
Pomysł na fabułę jest prosty. Niezbyt popularna, ale rezolutna dziewczynka dzięki temu, że jako pierwsza dostaje okres, awansuje w rówieśniczej hierarchii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.