Potrzeba nowych miar zaangażowania odbiorców reklam wideo. Wyniki badania
  • 0
  • 0
21.09.2018

Potrzeba nowych miar zaangażowania odbiorców reklam wideo. Wyniki badania

Natura reklam wideo wciąż się zmienia. Z tego względu brakuje narzędzi pozwalających dokładnie określić, jak komunikaty docierają do konsumentów – wynika z artykułu zamieszczonego w „Journal of Advertising Research”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Janusz Kamiński

6 lat temu

Dzięki za wyświetlenie tematu. ;)

21 września 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
21.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Startuje 43. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing

W bogatej ofercie szkoleń marketingowych na polskim rynku niełatwo jest znaleźć program, który rozwija kompetencje marketingowe na poziomie strategicznym. Który poszerza umiejętności zarządzania, zamiast skupiać się wyłącznie na działaniach operacyjnych. Który uczy planowania długofalowych działań, a nie obsługi konkretnych narzędzi. A przecież w obliczu ciągłych zmian w środowisku biznesowym wyżej wymienione kompetencje są absolutnym „must-have” dla każdego marketera.

20 września 2018