Aktywności sportowe i diety Polaków w świetle monitoringu mediów oraz innych badańAktywności sportowe i diety Polaków w świetle monitoringu mediów oraz innych badańAktywności sportowe i diety Polaków w świetle monitoringu mediów oraz innych badańAktywności sportowe i diety Polaków w świetle monitoringu mediów oraz innych badań
Okładka raportu „Aktywności sportowe i diety Polaków” (źr. Newspoint)

Aktywności sportowe i diety Polaków w świetle monitoringu mediów oraz innych badań

Aktywności sportowe i diety Polaków w świetle monitoringu mediów oraz innych badań
Robert Sadowski

Robert Sadowski

-

digital marketing manager, Newspoint

Robert Sadowski

Robert Sadowski

digital marketing manager
Newspoint

Ma ponad 18 lat doświadczenia w digital marketingu. Obejmuje ono obszar kreacji, tworzenia treści, web analityki, e-mailingów, webinarów, lead generation, SEO oraz SEM. Aktualnie w branży monitoringu mediów. Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Prywatnie miłośnik drzew oraz ogrodów. Zapalony brydżysta i kolarz.

Co robić, aby długo i zdrowo żyć? Czy najważniejsza jest dieta bogata w warzywa i owoce, które stanowią fundament piramidy zdrowego żywienia? Badania naukowców i praktyka dowiodły, że jest coś jeszcze istotniejszego: aktywność fizyczna, i to najlepiej w dużych dawkach. Jak zatem dbać o swoje zdrowie zgodnie z obecną wiedzą medyczną? I jakie są nasze prozdrowotne nawyki – przynajmniej te, o których rozmawiamy online? Właśnie powstała publikacja na ten temat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się