Na festiwalu kreatywności w Cannes seksualizujące kampanie z nutą męskiego szowinizmu obecnie odpadają na starcie. Wciąż jednak niektórym firmom wydaje się, że im bardziej upodobnią swoją reklamę do świerszczyka, tym większy odniosą sukces. Zadanie coraz bardziej karkołomne. A czy faktycznie warto się nad tym trudzić?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sytuacja nie jest taka prosta. Gdy w 1871 roku producent papierosów Pearl opublikował plakat reklamowy z wizerunkiem nagiej nimfy w pozie Wenus Botticellego, wywołał olbrzymie poruszenie. Czegoś podobnego wcześniej świat nie widział. Pionier ściągnął na siebie niesłychanie wielką uwagę i raczej zyskał niż stracił.
Konkurencja poszła zatem o krok dalej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.