Startuje 43. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing
  • 0
  • 0
21.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Startuje 43. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing

W bogatej ofercie szkoleń marketingowych na polskim rynku niełatwo jest znaleźć program, który rozwija kompetencje marketingowe na poziomie strategicznym. Który poszerza umiejętności zarządzania, zamiast skupiać się wyłącznie na działaniach operacyjnych. Który uczy planowania długofalowych działań, a nie obsługi konkretnych narzędzi. A przecież w obliczu ciągłych zmian w środowisku biznesowym wyżej wymienione kompetencje są absolutnym „must-have” dla każdego marketera.

Na szczęście istnieje panaceum na wspomniane wyżej problemy. Już 12 października w Warszawie inaugurujemy 43. edycję Diploma in Professional Marketing – rocznego szkolenia marketingowego akredytowanego przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing.

Program jest skierowany do wyższej kadry menedżerskiej, specjalistów ds. marketingu i wszystkich tych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności marketingowe na poziomie strategicznym. Naszym celem jest kształcenie przyszłych liderów biznesu i budowanie największej społeczności profesjonalnych marketerów w Polsce.

Przygotowujemy również uczestników programu do międzynarodowych egzaminów The Chartered Institute of Marketing – największej organizacji marketingowej na świecie.

Dziś grono absolwentów programu Diploma in Professional Marketing i poszczególnych modułów szkolenia liczy ponad 1000 osób. Taka liczba stwarza ogromne możliwości networkingu i wymiany doświadczeń z profesjonalistami z różnych branż. Co więcej, okazją ku temu są nie tylko zajęcia podczas szkolenia, lecz również 3-dniowe, wyjazdowe Warsztaty Strategiczne, stanowiące integralny element programu.

Same zajęcia podczas programu Diploma in Professional Marketing są podzielone na cztery moduły tematyczne:

  • moduł Strategic Marketing – rozwija kompetencje w obszarze analizy rynkowej, tworzenia planu marketingowego i zarządzania zasobami,
  • moduł Mastering Metrics – poszerza wiedzę z analityki, badań i pomiarów marketingowych, podejmując również tematykę rachunkowości zarządczej,
  • moduł Driving Innovation – uczy innowacyjnego podejścia do biznesu i budowania wrażliwości rynkowej,
  • moduł Digital Strategy – koncentruje się wokół budowanie strategii digital marketingowej i kreowania doświadczeń cyfrowego konsumenta.

Zajęcia poprowadzą m.in.:

  • prof. Robert Kozielski
  • Artur Maciorowski
  • Lech C. Król
  • dr Katarzyna Nizińska
  • Beata Michalska-Dominiak
  • dr Jacek Pogorzelski
  • Małgorzata Nowak
  • Arkadiusz Bednarski
  • dr Jan Zając
  • Arkadiusz Wódkowski
  • Michał Dziekoński
  • dr Marcin Michalak
  • Bartosz Janowicz

Start programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing odbędzie się już 12 października w Warszawie, ale wciąż mamy kilka wolnych miejsc, które czekają na żądnych wiedzy i rozwoju marketerów. Może właśnie na Ciebie?

Służymy pomocą i odpowiedzią na wszelkie pytania. Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej, jak również pod telefonem: 601052704 oraz e-mailem: amuskala@questus.pl

Do zobaczenia podczas 43. edycji programu Diploma in Professional Marketing!

21 września 2018

20 września 2018