0 0 0 0 0 11.04.2018Sprzedaż bezpośrednia z roku na rok coraz silniejsza. Badanie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży BezpośredniejRok 2017 był dla branży sprzedaży bezpośredniej jeszcze lepszy niż 2016 – pokazują dane Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Obroty firm całego sektora w Polsce oszacowano na 3 mld 300 mln zł, co oznacza wzrost o 4,6 proc. w stosunku do roku ubiegłego.
0 0 0 0 0 11.04.2018Jak Polacy robią podstawowe zakupy? Badanie „Payback Opinion Poll”Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Payback, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy osiedlowe, ale super- i hipermarkety. Zależy nam na tym, aby móc jak najwięcej potrzebnych rzeczy kupić w jednym miejscu (24%) i przy okazji pozałatwiać inne sprawy (11%).
2 0 0 0 0 11.04.2018Bank Millennium promuje Konto 360˚ jako rachunek bankowy najwyższych lotówBank Millennium zaprezentował reklamę telewizyjną Konta 360˚. Wystąpiła w niej Maja Kuczyńska, wicemistrzyni świata w indoor skydivingu. Podobnie jak w poprzednich spotach marki, w filmie pojawił się także Radosław Kotarski.
0 4 0 0 0 11.04.20185. edycja konferencji Social Media Show za namiTrzy dni wydarzeń, 200 uczestników, 20 prelegentów i spora dawka wiedzy na temat komunikacji, kryzysów i najnowszych rozwiązań w branży social media i marketingu. Zakończyła się 5. edycja Social Media Show organizowanego przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości Starter.
0 1 0 0 0 11.04.2018Słowenia wybrała agencję PR, która będzie obsługiwać ją w PolsceSłoweńska Organizacja Turystyczna rozpoczęła w Polsce współpracę z A PRiori Communications. Zakres działań obejmuje opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych, a także prowadzenie biura prasowego oraz utrzymywanie i umocnienie relacji z mediami. Agencja będzie też odpowiedzialna za wspieranie bieżących oraz tworzenie nowych projektów wizerunkowych i komunikacyjnych.
0 6 0 0 0 10.04.201825 nominacji w polskiej edycji Young Creatives CannesJury przyznało nominacje 25 zespołom w tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Zwycięskie zespoły poznamy 28 maja. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.
0 1 0 0 0 10.04.2018LifeTube i Gamellon łączą siłyPolskie sieci partnerskie LifeTube i Gamellon podpisały umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.
3 10 0 0 0 10.04.2018Śmierć kieruje wniosek do parlamentu. Finał kampanii „Gra o psieżycie”W lutym firma Stalexport Autostrada Małopolska rozpoczęła kampanię „Gra o psieżycie”. Nawiązywała ona do gry „Minecraft” i poruszała temat porzucania zwierząt na autostradach. Teraz podsumowano akcję.
0 11 0 0 2 10.04.2018Maffashion w reklamie butów Adidas DeeruptW połowie marca Adidas zaprezentował nowy model butów – Deerupt. Marka zrezygnowała w nim z charakterystycznych trzech pasków, zastępując je siatką. W działania promocyjne zaangażowano Maffashion. Blogerka m.in. wystąpiła w spocie utrzymanym w stylistyce znanej z gier komputerowych.
0 4 0 0 0 10.04.2018Anna Dereszowska ambasadorką marki RenaultRenault rozpoczął trzyletnią współpracę z Anną Dereszowską. Aktorka jako ambasadorka marki będzie jeździła autem Espace w wersji Initiale Paris w kolorze fioletowy amethyste.